loading...
فروش پرینتر hp
فروش کارتریج hp بازدید : 27 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (1)

فروش پرینتر hp

تعمیر پرینترهای hp در محل

فروش پرینترهای hp

تعمیر پرینتر hp

قیمت پرینتر hp

پرینتر چیست

پرینتر hp

آموزش نصب پرینتر

پرینتر چند کاره

نحوه کار پرینتر hp

چاپ هوشمند hp

پرینتر جوهر افشان

پرینتر رنگی

چاپگر جوهر افشان

تعمیر پرینتر hp در محل

فروش پرینتر اچ پی

نمایندگی رسمی hp

فروشگاه پرینتر hp

تعمیرات انواع چاپگر

تعمیرات چاپگر در محل

فروش انواع پرینتر hp

فروش پرینتر چند کاره

فروش پرینتر لیزری

فروش کارتریج hp بازدید : 22 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)

بسمه تعالی

شرکت پیشتاز نگار فراز


به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردید و با پشتوانه تیم مدیریت خود راه پر فراز نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور را با همراهی کارشناسان و متخصصین خود پیموده است.
همواره اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.
پشتوانه دو دهه تجربه مدیران این شرکت در علوم و صنعت انفورماتیک راهگشای بسیاری از مهره های ناشناخته و پنهان این وادی بوده است. و این امر باعث آنشده که جایگاه ویژه ای در این صنعت کسب نماید

بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استاندارد های حاکم در دنیا ، امری نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلند مدت در تحقیق ، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی مادر کار است ، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای این شرکت تخصص وبرای مشتریان ما رضایت را به همراه داشته است.
از جمله تجربیات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه انواع پرینتر ، اسکنر، مواد مصرفی کارتریج با برندهای SONIC، HP ، CANON ، SAMSUNG ، KODAK ، PANA
  • ارائه انواع سرور های HP و قطعات مربوطه.
  • ارائه انواع PC و نوت بوک به همراه تعمیرات تخصصی آنها.
  • تعمیرات تخصصی انواع چاپگر ، اسکنر ، فاکس و کپی
خدمات ویژه و پشتوانه کاری شرکت در مدت زمان فعالیت خود موسسات ، شرکت ها و سازمان های دولتی متعددی را در زمره مشتریان
قرار داده است.
من جمله:
سازمان فناوری اطلاعات قوه قضاییه ، بانک کار آفرین ، مدیریت شبکه برق ایران ، شرکت مهندسی توسعه گاز ایران ، شرکت لوله و مخابرات
ایران، شرکت نفت پاسارگاد ، شرکت پترو پارس ، دیوان محاسبات کشور ، پترو شیمی شازند ، گمرک جمهوری اسلامی ایران، مرکز تحقیقات مخابرات ،
همراه اول ، بانک قرض الحسنه مهر ایران ، سازمان اقتصادی کوثر ، شرکت ایران فاوا و…
امید است که از تجربه و تخصصمان برای یافتن بهترین نتیجه بهره گیریم.
در پایان ضمن تشکر و بذل توجه از جنابعالی ، امیدواریم که بتوانیم در زمان نیاز پاسخگوی بهینه ای برای مجموعه شما باشیم.


فروش کارتریج hp بازدید : 31 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)

تعمیر پرینترهای hp در محل

تعمیرات پرینتر باید در یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیرات با ارائه گارانتی طلائی تعمیرات انجام شود و این مرکز تعمیرات پرینتر باید در زمینه تعمیر انواع پرینترهای لیزری ، تعمیر پرینتر سوزنی ، تعمیر پرینتر جوهرافشان، تعمیر پرینتر چندکاره و انواع اسکنر مهارت داشته باشد و در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه خدمت تعمیرات پرینتر نماید.
تعمیرات کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی.
سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات.
تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینتر ها جهت کاهش هزینه مصرفی.
بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات.
نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی.
مشاورهو راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و سایر دستگاهها، نگهداری آنها و سرویس های زمان بندی شده دوره ای .ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به پرینتر .

تعمیر پرینتر های hp در محل

فروش کارتریج hp بازدید : 21 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)

هنگام خرید پرینتر یک سوال ذهن شما را بخود مشغول خواهد کرد و آن اینکه”چه چاپگری بخرم؟”
خرید پرینتر یک مسئله مهم برای خریداران چاپگر محسوب میشود و دلیل آن هم تنوع انواع چاپگر و عدم آشنایی اکثر مردم با کار آئی های چاپگرهای موجود دربازار است.
پرینترها در دو نوع عمده لیزری و جوهر افشان وجود دارند. پرینتر لیزری نیز خود به فرمت های تک رنگ و رنگی تقسیم می شوند. در حالیکه چاپگرهای جوهر افشان در مدل های استاندارد و مدل های مخصوص به چاپ عکس موجود می باشند (تمامی انواع چاپگرهای جوهر افشان قادر به چاپ عکس می باشنداما چاپگرهای مخصوص عکس، چاپ بسیار با کیفیت تری از عکس را ارائه می دهند.)
در یک حالت پیچیده تر، چاپگرهای چند منظوره (MFP) برای هر دو مدل لیزری و جوهر افشان موجود می باشند. MFP ها که می¬توانند 2 یا چند عملکرد را انجام دهند (مثل اسکن، عکس، کپی و چاپ) در تمامی موارد مربوط به راهنمای مشتری بحث می شوند.

همه کاره hp
انتخاب یک پرینتر لیزری یا پرینتر جوهر افشان به طور نسبی به بودجه شما بستگی دارد اما عمدتاً این تصمیم به ملزومات چاپ مورد نظر شما بستگی دارد. در صورتیکه می خواهید به طور عمده اسناد متن را با تصاویر گرافیکی یا بدون آنها چاپ کنید ، چاپگر لیزری بهترین انتخاب خواهد بود. چاپگرهای لیزری قادر به چاپ میزان بسیار زیادی ازمتون و تصاویر گرافیکی نسبت به چاپگرهای جوهر افشان می باشند. چاپگرهای لیزری در چاپ عکس ها به خوبی پرینتر جوهر افشان عمل نمی کنند اما برای چاپ متون و تصاویر گرافیکی بسیار بهتر از آنها می باشند. آنها همچنین سرعت بالاتر چاپ را ارائه می دهد که این ویژگی باید به هنگام چاپ حجم زیادی از نسخه های چاپی در نظر گرفته شود.

فروش کارتریج hp بازدید : 20 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)

پنج نکته اساسی در مورد استفاده از پرینتر رنگی

حذف کردن خطوط اضافی:
مشکل: عکسی را چاپ کردهاید ولی میبینید که در آن خطوط اضافی دیده میشوند. این خطوط از کجا آمده اند و چگونه از بین میروند؟

راه حل: در هنگام چاپ و عکس بیشترین تعداد سوزنهای جوهرافشان به کار گرفته میشوند. اگر همه آنها درست نباشند، حاصل سریعا مشهود خواهد بود که چشم سریعا به آنها پی خواهد بود. این مشکل وقتی بیشتر خواهد شد که به جای برگه معمولی از برگههای مخصوص عکس که چند لایه بوده و جوهر به صورت کنترل شده به آنها وارد میشود، استفاده کنید. ایجاد خطوط اضافی را به روش زیر میتوانید از بین ببرید:
قبل از چاپ عکس، تستی از سوزنهای جوهرافشان بر روی کاغذ معمولی به عمل آورید. برای این منظور میتوانید توسط گزینه های زیر اقدام کنید:
Control Panel->Printers and Faxes->Properties->General->Print Test page

به برگه تستی چاپ شده نگاهی بیاندازید، اگر خطوط دارای حفره هایی بودند، مجبورید که سوزنهای جوهرافشان را پاک کنید و سپس دوباره تست کنید. “البته فراموش نکنید که تمام اینکارها را قبل از تست کردن بر روی برگه چاپی مخصوص عکس که گران میباشد انجام دهید”.

پرینتر رنگی

فروش کارتریج hp بازدید : 28 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

پرینتر جوهر افشان با پاشیدن نقاط کوچک جوهر در یک ورقکاغذ کار می کنند که باعث بوجود آمدن تصاویر رنگی یا سیاه و سفید و در بعضی مواقع عکاس هایی با کیفیت می شود. هر چند پرینترهای جوهر پاش با خطوط تیز ممکن است مشکل داشته باشند بنابراین متنی که با آن چاپ می شود ممکن استآن دقت لازم را نداشته باشد که بستگی به سرعت پرینت هم دارد.

اکثر پرینتر های معمول جوهر افشان سه رنگ دارند که برای ساختن رنگهای مختلف از آنها استفاده می شود. و در بعضی از پرینتر ها برای ساختن رنگ سیاههم از همین سه رنگ استفاده می شود که باعث مصرف زیاد جوهر می شود و علاوه بر آن رنگ سیاهی که به این صورت تولید می شود یا به آبی و یا به سبز تمایل دارد که برای پرینت گرفتن از یک متن ایده آل نیست. برای اینکه در یک پرینترجوهر افشان رنگ سیاه را بدرستی داشته باشید احتیاج به پرینتری دارید که یککارتریج مجزا برای رنگ سیاه داشته باشد. که در این حالت حداقل دو کارتریج باید وجود داشته باشد. یکی برای سه رنگ اصلی ( آبی – قرمز – سبز ) و یکی برای سیاه که به CMYK معروف است. بهترین ساختار برای یک پرینتر جوهر افشان کارتریجهای مجزا برای هر رنگ است که در صورت لزوم فقط کارتریجی را که رنگ آن تمام شده عوض می کنید.

پرینتر جوهر افشان hp
یک عکس خوب بوسیله یک پرینتر CMYK چاپ می شود و برای عکسهای با کیفیت حرفه ای به یک پرینتر شش رنگ احتیاج دارید که یک آبی روشن و یک قرمز روشن علاوه بر رنگهای ذکر شده دارد. این نوع پرینتر برای برای چاپ عکس بسیار عالی بودهولی برای پرینت گرفتن از یک متن ضعیف عمل می کند. بخاطر داشته باشید که هرچند پرینتر های جوهر افشان کیفیت بالا عکس های با کیفیتی را می توانند چاپکنند اما مصرف جوهر آنها هم بالاست بنابراین یکی از فاکتورهای مهم مصرف جوهر آنهاست که بر قیمت عکس چاپ شده تاثیر دارد.

 

اما پرینتر جوهر افشان بهترین پرینتر های موجود نیستندسرعت آنها 2 تا 3 صفحه در دقیقه برای پرینت متن است و برای چاپ هر صفحه گرافیک و عکس 2 تا 3 دقیقه زمان احتیاج دارد. طبیعتاً قیمت این پرینتر ها با افزایش سرعت پرینتر افزایش پیدا می کند به هر حال پرینتر های جوهر افشاناز نظر قیمت با بودجه بسیاری از افراد سازگار است. البته همه پرینتر های جوهر افشان ارزان نیستند و پرینتر جوهر افشان با قیمت 1500 دلار هم در بازار یافت می شود.

یک انتخاب گرانتر برای پرینت رنگی پرینتر لیزر است که از تونر CMYK برایخلق تصویر استفاده می کند. این پرینترها تصاویر گرافیکی و عکسهای با کیفیتفوق العاده عالی چاپ می کنند. به همان خوبی که خطوط تیز متن را پرینت می گیرند. سرعت آنها هم قابل توجه است 6 تا8 صفحه در یک دقیقه برای یک متن و یک صفحه در دقیقه برای برای برای پرینت از از تصاویر گرافیکی و عکس ها. ولییک پرینتر لیزر رنگی بسیار گران است. به طوریکه ارزان ترین پرینتر لیزری از گرانترین پرینتر جوهر افشان هم گرانتر است. البته در یک پرینتر لیزر رنگی هزینه چاپ هر برگ ارزان تر از پرینتر جوهرافشان است. و اگر قرار است تعداد زیادی پرینت رنگی داشته باشید باید در خرید پرینتر همه این نکات را در نظر بگیرید.

 


www.pishtaznegar.com

فروش کارتریج hp بازدید : 21 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

نحوه انتخاب پرینتر
چاپگرها یکی از قطعات جانبی کامپیوتر هستند که امروزه از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشند و تقریباً کارایی بالایی در کاربردهای مختلف دارند. معمولاً اکثر مردم به یک چاپگر برای استفاده شخصی در محیط کار و یا منزل نیاز دارند. ولی اکثر افراد در هنگام خرید، به علت کثرت مدل‌های مختلف چاپگر، دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌توانند چاپگر مناسب خود را انتخاب نمایند.
در مرحله اول، نوع چاپگر انتخابی بستگی به کاری دارد که شما می‌خواهید با چاپگر خود انجام دهید. مانند چاپ متن و تصاویر گرافیکی سیاه و سفید و یا رنگی، این عامل باعث تغییر در نوع چاپگر انتخابی شما می‌شود. مثلاً اگر شمابه چاپ تعداد زیادی صفحات متنی احتیاج دارید، آن وقت برای شما یک چاپگر لیزری تک رنگ مناسب است. ولی برای تصاویر گرافیکی و عکس، دیگر نمی‌توانید از یک چاپگر لیزری سیاه و سفید استفاده کنید و نیاز به یک چاپگر رنگی جوهرافشان یا لیزری دارید تا بهترین کارایی را به دست آورید.

براساس نوع مصرف و کارایی، پرینترها به 5 نوع مختلف تقسیم می‌شوند:

1 – پرینتر جوهرافشان ‌‌‌
2 – پرینتر لیزری سیاه و سفید
3 – پرینتر لیزری رنگی ‌‌‌‌
4 – پرینتر چند کاره
5 – چپرینتر قابل حمل

 

1 – پرینتر جوهرافشان


چاپگرهای جوهر افشان به وسیله پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحه کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد، باعث به وجود آوردن تصاویر سیاه و سفید و رنگی در حد کیفیت مناسب می‌شود. رنگ‌های اصلی در چاپگرهای جوهر افشان، به سه رنگ اصلی تقسیم می‌شود:

فروش کارتریج hp بازدید : 27 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

قیمت چاپگر جوهر افشان بطور کلی نباید گران‌قیمت باشند. زیرا تعویض کارتریج‌های پرینتر باعث افزایش قیمت پرینترمی‌شود. در هنگام خرید، به قیمت کارتریج‌های پرینتر توجه کنید. توجه به قیمت کلی که در هر صفحه چاپ توسط چاپگر برای شما به دست می‌آید از برآورد قیمت کلی‌ کارتریج نسبت به تعداد صفحاتی که توسط کارتریج به چاپ می‌رسد، بهدست می‌آید. با این کار به راحتی می‌توانید به مقدار هزینه تقریبی‌ای که در مدت یک سال برای شار یا تعویض کارتریج بپردازید، دست پیدا کنید.

کارخانه‌های سازنده بر روی جعبه‌های پرینتر خود سرعت بالایی از چاپ صفحات را به شما معرفی می‌کنند. اما در تست‌ها دیده شده است که موتور یک چاپگر جوهر افشان توانایی چاپ 2 تا 4 صفحه در حالت چاپ متن تمام صفحه و 2 تا 3 صفحه در حالت چاپ عکس یا تصویر را دارد.

چاپگر جوهر افشان

تعدادی از چاپگرهای جوهرافشان می‌توانند عکس‌هایی در حد و اندازه یک چاپگر حرفه‌ای عکاسی به چاپ برسانند. پس اگر شما پرینتر خودرا برای چاپ عکس و یا تصاویر گرافیکی به کار می‌برید، به دنبال مدلی از پرینترهای جوهر افشان بگردید که ویژگی‌های این نوع چاپ را به خوبی دارا باشند. اگر از افرادی هستید که تمام کارهای شما مربوط به چاپ عکس و کارت گرافیکی می‌باشند، به دنبال چاپگرهای چاپ عکس که دارای امکانات ویژه‌ای مانند، اسلات حافظه، پنل مانیتور‌ LCD که به شما امکان دیدن عکس و چاپ بدون‌ PC را می‌دهد، بگردید.

فروش کارتریج hp بازدید : 36 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

هنگام استفاده از پرینتر‏های لیزری به موارد زیر توجه فرمایید:

  • کارتریجها را همواره در حالت افقی نگهداری یا حمل نمایید.
  • دمای نگهداری کارتریجها بین ۰ تا ۳۵ درجه سانتیگراد باشد. کارتریجها را در معرض آفتاب و نور شدید قرار ندهید.
  • پرینتر را در محیط پر گرد و غبار،  کنار پنجره و در معرض آفتاب و گرما قرار ندهید.
  • بهتر است پریز برق پرینتر با یک پرینتر لیزری دیگر یا با کامپیوتر و مانیتور لامپی مشترک نباشد و محل اتصال کابل برق به پریز و پرینتر شل نباشدتا از جرقه زدن جلوگیری شود.
  • هنگام پرینت کردن پرینتر را خاموش نکنید. همچنین هنگام پرینت کردن در پرینتر را باز نکنید. هر دو حالت فوق منجر به گیر کردن کاغذ در پرینتر می‎شود.
  • پرینتر لیزری
  • از پرینت روی کاغذهای منگنه‏ دار یا چسبنده پرهیز نمایید.
  • پهنای سینی کاغذ را به شکلی تنظیم کنید که با لبه کاغذ مماس باشد و حداکثر نیم میلیمتر از سمت چپ و راست با کاغذ فاصله داشته باشد.
  • چنانچه به هر دلیل کاغذ در پرینتر گیر کرد پس از شناسایی محل کاغذ به آرامی و با دقت به شکلی آن را آزاد کنید که تکه‏ای از کاغذ کنده نشود چون باقی ماندن تکة کوچکی از کاغذ در پرینتر به سادگی می‏تواند دستگاه را متوقفکند. در صورتی که کاغذ دور فیلم فیوزر پییچیده شده باشد هیچ اقدامی انجام ندهید و پرینتر را به تعمیر گاه بفرسید تا با هزینهای اندک فیوزینگ باز شدهو کاغذ خارج شود چون در غیر این صورت می تواند باعث آسب دیدن به فیلم فیوزینگ و یا پرس دستگاه شود و هزینه تعمیر را بالا ببرد .
فروش کارتریج hp بازدید : 40 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

چگونه از پرینتر خود مراقبت کنیم؟
اگر تصور می کنید تنها مشکل شما انتخاب پرینتر مناسب است، سخت در اشتباه هستید! برخلاف بیشتر قطعات کامپیوتری که فقط کافی است آن را به برق زده و دیگر کاری به کارش نداشته باشید، باید مراقبت ویژه ای از پرینترها به عمل آورید و هزینه این نگهداری را نیز بپردازید. ممکن است تصور کنید که با خریدیک مدل ارزان قیمت، هزینه های جانبی نیز کاهش خواهند یافت، اما دقت داشته باشید که قیمت مواد مصرفی اصلی پرینترها تقریباً به اندازه قیمت یک پرینتر نو است.
قبل از نصب پرینتر، حتماً دفترچه راهنمای نصب پرینتر خود را بخوانید تا هنگام نصب دچار مشکل نشوید. بزرگ ترین مشکل پرینترهای جوهر افشان،خشک شدن جوهر آن ها در صورت عدم استفاده طولانی مدت از پرینتر است. به همین دلیل سازندگان پرینترها بخشی به نام Nozzle Check یا Test Print را درنرم افزار همراه پرینتر قرار داده اند تا در صورت عدم استفاده طولانی مدت از پرینتر، هر هفته یا ده روز یک بار این قسمت را اجرا کنید تا با چاپ یک متن یا طرح مختصر، از خشک شدن جوهر پرینتر جلوگیری کنید. خوشبختانه پرینترهای لیزری چنین مشکلی ندارند.

چند کاره
تا جایی که امکان دارد، سعی کنید از مواد مصرفی اصلی در پرینتر خود استفادهکنید. جوهرهای ساخته شده توسط سازنده اصلی با پرینتر شما سازگاری کامل داشته و می توانید مطمئن باشید که کیفیت چاپ نسبت به قبل تغییر نخواهد کرد.البته می توانید کارتریج را شارژ کنید، اما هر جوهر متفرقه ای با پرینتر سازگار نبوده و تنها برخی از آن ها کیفیت بهتری دارند. این که بدانید کدام جوهر متفرقه با پرینتر شما هماهنگی بهتری از نظر کیفیت نهایی چاپ دارد، تنها با آزمایش این جوهرها امکان پذیر است. شارژ جوهر و کارتریج نیز وضعیت مشابهی دارد و با آن که هزینه آن از خرید یک جوهر و کارتریج جدید بسیار کمتر است، اما مشکلات و افت کیفیت خود را دارد.هر کاغذی نیز با پرینتر شما سازگاری ندارد.

فروش کارتریج hp بازدید : 12 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

این نکات را که بهترین مشاور شما برای استفاده از پرینتر است را همیشه در ذهن خود داشته باشید .
درون پرینتر را همیشه تمیز کنید
یکی از توصیه های ساده ای که همیشه می شنوید ، بهترین اقدام پیشگیرانه از خرابی پرینتر تمیز کردن درون آن هست . وقتی شما پرینتر خود باز می کنید و گرد و خاک و کثیفی در آن می بینید بلافاصله درون آن را تمیز کنید . هر ماه یکبار سعی کنید درون پرینتر خود را با دستگاه فشار باد تمیز کنید .
از استفاده کاغذهای پاره ، تا شده و استفاده شده جلوگیری کنید .
استفاده از کاغذ معیوب باعث گیر کردن آن درون پرینتر می شود و هر وقت این اتفاق رخ می دهد امکان شکستن و معیوب شدن قطعات پرینتر وجود دارد ، جهت جلوگیری از این مشکل همیشه از کاغذهای نو و سالم استفاده کنید .
از کاغذهای مرغوب استفاده کنید .
بسیاری از سازمانها جهت کاهش هزینه ها خود از کاغذهای که کیفیت پایین و متوسطی دارند استفاده می کنند و استفاده از این کاغذها باعث خرابی پرینتر می شود . برای اکثر کارهای چاپی کاغذ با ۲۰dl مناسب می باشد ، اگر می خواهید چاپ شما کیفیت مطلوب خود را داشته باشد از کاغذهای با ۲۴dl استفده کنید .
کارخانجات تولید کننده پرینتر ها کاغذها کوچکی به عنوان نمونه بهمراه پرینتر ها ارائه می دهند و شما می توانید با مقایسه کاغذهای مورد استفاده خود با آنها به کیفیتشان پی ببرید . در ضمن استفاده از دفترچه و مراجعه با سایت شرکت تولید کننده کمک بزرگی به شما جهت انتخاب کاغذ مرغوب می نماید .

پرینتر لیزری سیاه و سفید

فروش کارتریج hp بازدید : 30 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

قبل از هرگونه اقدامی لازم است در صورت آشنایی با زبان انگلیسی دفترچه راهنمای نصب داخل جعبه را مطالعه نمایید.
همچنین برای اطلاع از اصول اساسی نصب می توانید از راهنمای نصب عمومی که توسط مرکز ماشین های اداری hp تهیه شده است استفاده نمایید.
این راهنما فقط نکات اساسی درباره نصب محصولات را به شما می آموزد و جهت اطلاع از تمامی خصوصیات و کاربردهای دستگاه خود لازم است دفترچه هر محصول بهدقت مطالعه شود.

ابتدا با احتیاط و با توجه به راهنمای تصویری برگه همراه دستگاه ، آن رااز جعبه خارج نموده و روکش های پلاستیکی و ضربه گیرها و تمامی پلمپ ها و نوار پلمپ ها که جهت محافظت و جلوگیری از جا به شدن قطعات حساس، بخصوص کارتریج ها تعبیه شده اند را از دستگاه جدا نمایید.
نوارهای پلمپ ممکن است به رنگهای نارنجی ،سبز، آبی، سفید یا رنگهای دیگر باشند.
دقت در جدا نمودن آنها بسیار مهم است زیرا باقی ماندن و ناقص جدا نمودن نوارهای پلمپ باعث عدم راه اندازی و یا خرابی دستگاه و خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می گردد.

چند کاره

فروش کارتریج hp بازدید : 13 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

همه کاره hp اجسام را به صورت سه بعدی Scan می کند و دو بعدی پرینت می گیرد.

TopShot LaserJet اچ پی مدل Pro M275 اجسام را به صورت سه بعدی اسکن می کند و به صورت دو بعدی پرینت می گیرد. مصرف اصلی این پرینتر برای افرادی است که قصد دارند جنسی را بفروشند و برای نمایش ظاهر اصلی آن، نیاز به اسکنر سه بعدی دارند. در ادامه مشخصات فنی و ویدئویی از عملکرد این پرینتر را مشاهده می کنید.

همه کاره hp

به عقیده HP اسکن کردن اجسام به صورت سه بعدی می تواند تصویر صحیح و درستی از ظاهر اصلی آنها نمایش دهد. TopShot نامی است که HP برای پرینتز های All-in-One خود در نظر گرفته است. این دستگاه ها علاوه بر پرینت گرفتن می توانند اسکن هم بکنند. در این دستگاه یک دوربین با رزولوشن بالا کار گذاشته شده که 6 تصویر از جسم مورد نظر می گیرد. سه تا از این عکس ها با فلش و سه تا از آنها بدون فلش گرفته می شوند. M275 همچنین می تواند از اطلاعات کاغذی، کپی بگیرد.

از ترکیب این عکس ها یک تصویر سه بعدی از جسم حاصل می شود.

این پرینتر از ویژگی های ePrint و AirPrint پشتیبانی می کند. شما می توانید به وسیله LCD این پرینتر آنچه را اسکن می کنید ببینید. بنابراین بدون نیاز به کامپیوتر، اسکن کنید و کپی پرینت بگیرید. هنوز اچ پی قیمت دقیق این محصول را مشخص نکرده است.

 

http://pishtaznegar.com

فروش کارتریج hp بازدید : 30 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار کاربردی شما از کاغذ و جوهر به صورت بهینه استفاده کرده اید و آنها را برای اطلاعاتی که لازم ندارید هدر نداده و هزینه ای اضافی متحمل نشده اید.

چاپ هوشمند اچ پی

با HP Smart Print از پرینت مطالب خود لذت ببرید!
در این نوشتار می خواهم شما را با ابزاری کاربردی که اچ پی ارائه کرده است آشنا کنم.
نام این ابزار (hp smart print) به معنی چاپ هوشمند اچ پی است. همانطور که از نامش می توان حدس زد، ابزاری کاربردی برای چاپ و پرینت خواهد بود.
بارها پیش آمده است برای چاپ یک صفحه از یک وبسایت، شما مجبور به چاپ مواردناخواسته در آن صفحه شده اید، یا برای جلوگیری از این کار اطلاعات مورد نظرتان را از اطلاعاتی که نمی خواهید جدا کرده و در برنامه ای مانند word ویرایش کرده و سپس پرینت را انجام داده اید. در روش اول خرج و هزینه ای اضافی به شما تحمیل شده است، به عنوان نمونه شما در صفحه ی مورد نظر می خواهید متنی را چاپ کنید که شاید یک صفحه A4 هم فضا نخواهد اما وقتی روی گزینه print کلیک می کنید، پرینتر شما 3 تا 4 صفحه A4 چاپ می کند و متعاقباهزینه کاغذ و جوهر (کارتریج) شما نیز 3 تا 4 برابر می شود و این مسلما برای شما مقرون به صرفه نیست. در روش دوم نیز با اینکه شما چاپ مورد نظر و دلخواه را انجام می دهید اما زمانی را برای ویرایش اطلاعات و تطبیق دادن آنبا word هزینه خواهید کرد.

درباره ما
Profile Pic
فروش پرینتر hp , فروش کارتریج hp , تعمیر پرینترهای hp در محل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 141
  • بازدید کلی : 1,517