loading...
فروش پرینتر hp
فروش کارتریج hp بازدید : 30 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

قبل از هرگونه اقدامی لازم است در صورت آشنایی با زبان انگلیسی دفترچه راهنمای نصب داخل جعبه را مطالعه نمایید.
همچنین برای اطلاع از اصول اساسی نصب می توانید از راهنمای نصب عمومی که توسط مرکز ماشین های اداری hp تهیه شده است استفاده نمایید.
این راهنما فقط نکات اساسی درباره نصب محصولات را به شما می آموزد و جهت اطلاع از تمامی خصوصیات و کاربردهای دستگاه خود لازم است دفترچه هر محصول بهدقت مطالعه شود.

ابتدا با احتیاط و با توجه به راهنمای تصویری برگه همراه دستگاه ، آن رااز جعبه خارج نموده و روکش های پلاستیکی و ضربه گیرها و تمامی پلمپ ها و نوار پلمپ ها که جهت محافظت و جلوگیری از جا به شدن قطعات حساس، بخصوص کارتریج ها تعبیه شده اند را از دستگاه جدا نمایید.
نوارهای پلمپ ممکن است به رنگهای نارنجی ،سبز، آبی، سفید یا رنگهای دیگر باشند.
دقت در جدا نمودن آنها بسیار مهم است زیرا باقی ماندن و ناقص جدا نمودن نوارهای پلمپ باعث عدم راه اندازی و یا خرابی دستگاه و خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می گردد.

چند کاره

فروش کارتریج hp بازدید : 20 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

پرینتر چند کاره ترکیبی از پرینتر،اسکنر ، فتوکپی و گاهی فکس می باشد.

انواع پرینتر چند کاره
1- پرینتر های چند کاره خانگی یا منفرد
“مورد استفاده کاربران شخصی است که فقط می توانند به یک رایانه متصل می شوند. این پرینترها برای کارهای کم حجم طراحی شده اند، این دستگاهها نیاز به حداقل زمان برای راه اندازی برای تولید یک نسخه از یک سند یا داده را دارند و بطور متوسط 6 تا 25 صفحه در دقیقه (پی پی ام)سرعت دارند و هزینه هرصفحه نسبتا بالا است. تقاضای خرید این پرینترها بالاتر از سایر انواع دیگراست .برخی ازاین پرینتر ها می توانند اسناد ذخیره شده بر روی کارت های حافظه و یا دوربین های دیجیتال و اسکنر را هم چاپ کنند.
2- پرینترهای شبکه
این پرینترها طراحی شده برای چاپ با حجم و سرعت بالاهستند. آنها معمولا توسط بسیاری از کاربران بر روی یک شبکه به اشتراک گذاشته می شوند و می توانند با سرعت 45 تا 100 صفحه در دقیقه چاپ کنند.

فروش کارتریج hp بازدید : 13 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

همه کاره hp اجسام را به صورت سه بعدی Scan می کند و دو بعدی پرینت می گیرد.

TopShot LaserJet اچ پی مدل Pro M275 اجسام را به صورت سه بعدی اسکن می کند و به صورت دو بعدی پرینت می گیرد. مصرف اصلی این پرینتر برای افرادی است که قصد دارند جنسی را بفروشند و برای نمایش ظاهر اصلی آن، نیاز به اسکنر سه بعدی دارند. در ادامه مشخصات فنی و ویدئویی از عملکرد این پرینتر را مشاهده می کنید.

همه کاره hp

به عقیده HP اسکن کردن اجسام به صورت سه بعدی می تواند تصویر صحیح و درستی از ظاهر اصلی آنها نمایش دهد. TopShot نامی است که HP برای پرینتز های All-in-One خود در نظر گرفته است. این دستگاه ها علاوه بر پرینت گرفتن می توانند اسکن هم بکنند. در این دستگاه یک دوربین با رزولوشن بالا کار گذاشته شده که 6 تصویر از جسم مورد نظر می گیرد. سه تا از این عکس ها با فلش و سه تا از آنها بدون فلش گرفته می شوند. M275 همچنین می تواند از اطلاعات کاغذی، کپی بگیرد.

از ترکیب این عکس ها یک تصویر سه بعدی از جسم حاصل می شود.

این پرینتر از ویژگی های ePrint و AirPrint پشتیبانی می کند. شما می توانید به وسیله LCD این پرینتر آنچه را اسکن می کنید ببینید. بنابراین بدون نیاز به کامپیوتر، اسکن کنید و کپی پرینت بگیرید. هنوز اچ پی قیمت دقیق این محصول را مشخص نکرده است.

 

http://pishtaznegar.com

فروش کارتریج hp بازدید : 11 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

hpپرینتر جدیدی با نام DeskJet 3755 معرفی کرده که این محصول کوچک‌ترین پرینتر چندکاره جهان است. اما بر اساس اطلاعات موجود، اچ‌پی محصولاتی دارد که کوچک‌تر از این چاپگر هستند.

پرینتر با وجود اینکه ساختاری قدیمی دارد و فایل‌های دیجیتالی را تبدیل به فایل آنالوگ می‌کند ولی یکی از وسیله‌هایی است که هر فردی به آن نیاز دارد و بسیاری از مردم نیز یکی از آن‌ها را برای خانه‌هایشان خریداری می‌کنند. کمپانی اچ‌پی امروز محصول جدیدی را معرفی کرده که جالب توجه است. این شرکت امروز کوچک‌ترین پرینتر All-in-one یا چندکاره جهان را معرفی کرد.این بدان معناست که دستگاه مذکور هم پرینتر و هم اسکنر است.

پرینتر hp

چاپگر مذکور ۱۵.۸۶ اینچ عرض و ۱۷.۷۵ اینچ طول دارد. ارتفاع آن نیز ۱۰.۳۹اینچ است که سایز بسیار کوچکی دارد. اچ‌پی با استفاده از برخی قابلیت‌ها سعی کرده که سایز پرینتر جدیدش را کاهش دهد. یکی از این قابلیت‌ها امکان چرخاندن (قرقره کردن) کاغذ برای انجام عمل کپی و اسکن است و دیگر نیازی نیست که کاغذ به شکل صاف قرار گیرد. قابلیت دیگر این محصول بی‌سیم بودن آن است.

البته موضوع عجیب اینجاست که اچ‌پی تاکنون چند دستگاه دیگر را نیز کوچک‌ترین چاپگر چندکاره معرفی کرده که در این بین می‌توان به Officejet 150 و Primera trio اشاره کرد که هر دو ابعاد کوچکی دارند و البته کوچک‌تر از پرینتری هستند که اچ‌پی امروز معرفی کرده است. با این اوصاف شرکت HP چندان به محتوای جمله “کوچک‌ترین پرینتر جهان” توجه ندارد و گویا پرینتر‌هایی که پیش از این تولید کرده بود را نادیده گرفته است.

پرینتر اچ پی DeskJet 3755 All-in-One نام دارد که با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. چنین قیمتی برای این چاپگر بسیار مناسب است و می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که نیاز به یک پرینتر چند کاره اماکوچک دارند.

 


www.pishtaznegar.com

فروش کارتریج hp بازدید : 16 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

راهنمای خرید پرینتر خانگی: هر آنچه قبل از خرید چاپگر باید بدانید.

پرینتر لیزری یا جوهرافشان؟ آیا من به پرینتر همه کاره نیاز دارم؟ PicBridge چیست؟ آیا من به قابلیت اتصال پرینتر به شبکه نیاز دارم؟ اگر قصد خرید پرینتر خانگیرا دارید ، خواندن این مقاله را ادامه دهید تا پاسخ تمام این سئوالات را دریافت نموده و با معیارهای درست انتخاب چاپگر برای مصارف خانگی آگاه شوید.

با وجود تنوع زیاد چاپگرهای خانگی و ارزان قیمت از برند های مختلف مانندHP, Lexmark, Canon, Samsung, Epson و غیره، انتخاب صحیح پرینتر کار دشواری است. در حال حاضر با قیمت بسیار ارزان حدود 70 هزار تومان می توان یک چاپگر خانگی خرید اما آیا این پرینتر می تواند نیازهایشما را پوشش دهد؟ هزینه مواد مصرفی آن چقدر است؟ در این راهنمای خرید بصورت خلاصله و سریع معیارهای مهم در خرید چاپگر جمع آوری شده اند که با درنظر گرفتن آنها می توانید پرینتر مورد نظر خود را از برند های متنوع بازارانتخاب کنید.

پرینتر لیزری سیاه و سفید

پرینتر جوهرافشان یا لیزری

فروش کارتریج hp بازدید : 10 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

27 درصد کیفیت چاپ مورد نظر را کاهش می دهد. 16 درصد نیز احتمال خراب شدن دستگاه افزایش می یابد. بیش از 3 برابر قیمت تمام شده در بازار فروخته می شوند.

ویژگی های کارتریج ریفیل یا دوباره پر شده

کارتریج های ریفیل (Refill) همان کارتریج هایی اند که دوباره توسط مراکزغیر مجاز پرشده و به بازار عرضه می شوند. این کارتریج ها در مقایسه با کارتریج های اوریجینال و اصلی که توسط خود کمپانی سازنده تولید می شود، طبقآمار ارائه شده در وب سایت شرکت اچ پی، 27 درصد کیفیت چاپ مورد نظر را کاهش می دهد که این کاهش کیفیت بسیار ملموس است. علاوه بر این 16 درصد نیز احتمال خراب شدن دستگاه افزایش می یابد. ضمنا در اکثر مواقع کارتریج های شارژ‍ شده به اندازه نمونه اصلی ظرفیت چاپ ندارند. کارتریج های ریفیل یا پرشده با بیش از 3 برابر قیمت تمام شده در بازار به فروش می رسند در حالی کهکارتریج های اوریجینال با 6 تا 12 درصد سود فروخته می شوند. به عبارت دیگرقیمت تمام شده کالا برای فروشنده این نوع کارتریج ها، یک هفتم قیمت تمام شده کارتریج های اصل و اوریجینال است و هنگام فروش، با یک دوم قیمت کارتریجاصلی فروخته می شوند.

طبق آمار شرکت hp در این زمینه، مشاهده شد که کارتریج های اصلی بیش از 34.7 درصد تعداد صفحه بیشتری را نسبت به کارتریج های تقلبی و پرشده چاپ می کند.

افزون بر مطالب مطروحه در بالا، افزایش مصرف کاغذ متعاقبا باعث قطع تعداد بیشتری از درختان گشته و اثر خود را بر اکوسیستم و چرخه زندگی بشر خواهد گذاشت.

فروش کارتریج hp

فروش کارتریج hp بازدید : 13 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

چاپگر همه کاره

تولید کنندگان بعضی اوقات به پرینتر جوهرافشان یا لیزری،اسکنر و فکس اضافه می کنند. این وسیله که All-in-One نامیده می شود قادر است فکس ارسال یا دریافت کند، پرینت بگیرد، تصاویر یا متون را اسکن کند و یا از یک برگه کپی بگیرد. هرچند ممکن است نیازی به برخی از امکانات پرینترهای چندکاره نداشته باشید اما خرید آنها برای کاربران خانگی توجیه پذیر است چون نه تنها قیمت آنها از خرید یک اسکنر و یا فکس جدا پایین تر است بلکه جای بسیار کمتری نیز اشغال می کنند. قیمت چاپگرهای چند کاره نیز بسیار مناسب است تا جایی که می توانید یک پرینتر چندکاره hp را با قیمت حدود 70 دلار تهیه کنید. در مجموع خرید چاپگرهای All-in-One برای استفاده خانگی پیشنهاد می شود.

چند کاره

پرینترهای چاپ عکس

اگر شما بیشتر تمایل دارید تا عکس های خانوادگی خود را چاپ کنید و دوست ندارید تصاویر شخصی خود را به چاپ خانه ها بسپارید و قرار نیست با پرینتر خود گزارش و یا نمودارهای کاری چاپ کنید می توانید یک پرینتر مخصوص چاپ عکسخریداری کنید.

این پرینترها قادر به انجام امور مختلف چاپی نیستند ولی کیفیت چاپ عکس آنها بسیار بالاتر از پرینترهای جوهر افشان معمولی است. توجه داشته باشید که قیمت کاغذ مخصوص چاپ عکس و کارتریج این پرینترها خیلی ارزان نیست و معمولا چاپ هر عکس 13 در 18 سانتی متر با پرینترهای چاپ عکس حدود 1000 تا 1200 تومان هزینه دارد.

فروش کارتریج hp بازدید : 28 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

شارژ کارتریج چه فرقی با عوض کردن آن دارد؟ برای کدام مارک از پرینترها خوب است؟ آیا کیفیت چاپ بعد از شارژ کارتریج افت می‌کند؟ آیا شارژ کارتریج تاثیری در استهلاک چاپگر دارد؟

خرید یا شارژ کارتریج از موضوعات بحث برانگیز در بین کاربران چاپگرهای حرفه‌ای و یا خانگی می‌باشد. یکی از پرسش‌های متداول افرادی که از این وسایل استفاده می‌کنند، شارژ کارتریج، اصلی‌ترین قطعه چاپگرها است. سوالاتی مانند این که شارژ کارتریج چه فرقی با عوض کردن آن دارد؟ برای کدام مارک از پرینترها خوب است؟آیا کیفیت چاپ بعد از شارژ کارتریج افت می‌کند؟ آیا شارژ کارتریج تاثیری در استهلاک چاپگر دارد؟

کارتریج hp

اچ پی، اپسون، سامسونگ، کانن، برادر و زیراکس از مارک‌های موجود در بازار چاپگر هستند که در بین آنها اچ پی، اپسون و کانن از محبوبیت‌های بیشتری در بین مصرف‌کنندگان برخوردارند.

به گفته فروشندگان بازار چاپگر، سود اصلی فروش در این محصولات بیشتر مربوط به مواد مصرفی که همان کارتریج‌ها و در موارد حرفه‌ای‌تر کاغذهای مخصوص است، خلاصه می‌شود.

فروش کارتریج hp بازدید : 30 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار کاربردی شما از کاغذ و جوهر به صورت بهینه استفاده کرده اید و آنها را برای اطلاعاتی که لازم ندارید هدر نداده و هزینه ای اضافی متحمل نشده اید.

چاپ هوشمند اچ پی

با HP Smart Print از پرینت مطالب خود لذت ببرید!
در این نوشتار می خواهم شما را با ابزاری کاربردی که اچ پی ارائه کرده است آشنا کنم.
نام این ابزار (hp smart print) به معنی چاپ هوشمند اچ پی است. همانطور که از نامش می توان حدس زد، ابزاری کاربردی برای چاپ و پرینت خواهد بود.
بارها پیش آمده است برای چاپ یک صفحه از یک وبسایت، شما مجبور به چاپ مواردناخواسته در آن صفحه شده اید، یا برای جلوگیری از این کار اطلاعات مورد نظرتان را از اطلاعاتی که نمی خواهید جدا کرده و در برنامه ای مانند word ویرایش کرده و سپس پرینت را انجام داده اید. در روش اول خرج و هزینه ای اضافی به شما تحمیل شده است، به عنوان نمونه شما در صفحه ی مورد نظر می خواهید متنی را چاپ کنید که شاید یک صفحه A4 هم فضا نخواهد اما وقتی روی گزینه print کلیک می کنید، پرینتر شما 3 تا 4 صفحه A4 چاپ می کند و متعاقباهزینه کاغذ و جوهر (کارتریج) شما نیز 3 تا 4 برابر می شود و این مسلما برای شما مقرون به صرفه نیست. در روش دوم نیز با اینکه شما چاپ مورد نظر و دلخواه را انجام می دهید اما زمانی را برای ویرایش اطلاعات و تطبیق دادن آنبا word هزینه خواهید کرد.

فروش کارتریج hp بازدید : 28 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

کارتریج HP 80A از کارتریج های تونری قدرتمند شرکت اچ پی است که برای شما اسناد کاری را با کیفیت و ظاهری حرفه ای چاپ می کند. این کارتریج درحین تولید اسناد حرفه ای باعث کاهش زمان و منابع هدر رفته نیز می شود. این کارتریج مناسب برای پرینترهای HP 400,401,425 طراحی شده است. ما در اینجا شما را با ویژگیهای دیگر این کارتریج آشنا می کنیم.

کارتریج HP 80A از کارتریج های تونری قدرتمند شرکت hpاست که برای شما اسناد کاری را با کیفیت و ظاهری حرفه ای چاپ می کند. این کارتریج درحین تولید اسناد حرفه ای باعث کاهش زمان و منابع هدر رفته نیز میشود. این کارتریج مناسب برای پرینترهای HP 400,401,425 طراحی شده است. در ادامه با ویژگیهای این کارتریج بیشتر آشنا می شوید.

کارتریج HP 80A
چاپ واضح متون و اسناد مشکی

کارتریج HP 80A اسناد را با کیفیت حرفه ای برای شما چاپ می کند؛ تونر استفاده شده در این کارتریج متون و گرافیک های مشکی واضح را با جزئیات کامل چاپ می کند.
بطور مداوم و بدون افت کیفیت چاپ کنید؛ این کارتریج قادر است تعداد زیادی چاپ را (تا 2700 برگ در حالت استاندارد) بدون افت کیفیت انجام دهد.

هزینه ها را با چاپ مطمئن کاهش دهید

این کارتریج اصلی hp با چاپ های کیفیت حرفه ای که انجام می دهد شما را از شرِ پرینت های مجدد و بی کیفیت خلاص می کند. کیفیت بالای HP 80A باعث کاهش هدر رفت منابع و تاخیرهای بوجود آمده می شود.
کیفیت چاپ این کارتریج از یک صفحه به صفحه دیگر و کارتریج به کارتریج دیگر هیچ تغییری نمی کند؛ زمانی که کارتریج اصلی اچ پی بر روی پرینترتان نصب باشد کیفیت چاپ تا تعداد استاندارد (2700 برگ) هیچ تغییری نمی کند و شاهد چاپ کمرنگ و بی کیفیت نخواهید بود.

تعویض آسان و سریع

اگر پیغام کاهش تونر کارتریج را در پرینتر خود مشاهده کردید، به راحتی می توانید کارتریج اصلی HP 80A را از فروشگاه مواد مصرفی پیشتاز نگار فراز تهیه کرده و نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.
طراحی و ساخت این کارتریج به گونه ای است که تعویض و نصب آن بر روی پرینتر بسیار سریع و آسان انجام می شود.

 

www.pishtaznegar.com

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
فروش پرینتر hp , فروش کارتریج hp , تعمیر پرینترهای hp در محل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 142
  • بازدید کلی : 1,518